niedziela, 16 czerwca 2013

Wyróżnienia

Długo odkładałam ten post , ale wreszcie znalazłam troszkę czasu i spróbuję nadrobić zaległości.
Jakiś czas temu otrzymałam kilka wyróżnień od naszych blogowych koleżanek . 
To bardzo miłe . Dziewczyny dziękuję.

Wyróżnienie Liebster Blog Award  otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania  za" dobrze wykonaną robotę".  Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia
11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu)  i zadaje 11 pytań. Nie można nominować bloga , z którego
otrzymało się wyróżnienie.

Pierwsze dostałam od Eldanii






A to pytania od niej i moje odpowiedzi :

1 .Mój sposób na deszczowy dzień to . . .kawa i decoupage albo szycie albo oglądanie blogów.   Ale ostatnio to i tak najwięcej czasu zajmują mi zabawy z dzieckiem , czy dzień jest deszczowy , czy nie .
2. W tęczy lubię. . . magię .
3. Jeśli spacer to . . . z synkiem .
4. Moje hobby . . . mam ich kilka , dzięki temu nigdy się nie nudzę .
5. Cenię sobie . . . wolny czas , taki tylko dla siebie .
6. Nie wyobrażam sobie życia bez . . .mojego synka i jego taty .
7. Mam nadzieję . . . że uda mi się połączyć życie zawodowe z moimi pasjami .
8. W ludziach szukam . . . pozytywnych cech .
9. Uśmiecham się zawsze kiedy . . .widzę uśmiechnięty buziak mojego synka .
10. Lubię siebie za . . . poczucie humoru i zdolności manualne .
11. Życie osładzam sobie . . . bitą śmietaną , lodami waniliowymi albo czekoladą kokosową .
 
                                       
Kolejne wyróżnienie dostałam od Jacquelane





A to pytania i moje odpowiedzi na nie :

1. Posiadasz jakieś rzeczy z którymi nie możesz się rozstać? Jakie?
Chyba fotografie. Mam bardzo dużo zdjęć , których nie potrafię wyrzucić , ale nie w formie plików , tylko takie papierowe.
2. Masz jakąś fobie?
Nie znoszę pająków, ale to chyba jeszcze nie fobia.
3. Jeśli musiałabyś przygarnąć zwierzątko , to wolałabyś żeby to był kot czy pies?
Kot 
4. Wierzysz w horoskopy , wróżenie z kart itp?
Poważnie traktuję karty tarota , kiedyś się go uczyłam , ale w horoskopy nie wierzę .
5. Miejsce które pragniesz zwiedzić ?
Od lat marzę o Santorini .
6. Tradycyjna książka czy ebook?
Oczywiście książka.
7. Jaka jest Twoja ulubiona reklama?
"Człowieku jesteś kierownikiem wodopoju" - chyba TIGER
8. Preferujesz aktywny wypoczynek czy raczej relaks w wannie lub film?
Relaks , ale nie w wannie.
9. Fast food czy slow food?
Najlepiej obiady domowe .
10. Większość ubrań w Twojej szafie jest koloru ?
Od kilku sezonów turkus.
11. Jakie preferujesz buty? Szpilki , trampki czy balerinki?      
Trampki.


I trzecie wyróżnienie od Moniki W.  
             
 I moje odpowiedzi na jej pytania :

1. Kawa czy herbata ?
Jedno i drugie , zależy od pory dnia.
2. Jakie marzenie z dzieciństwa udało Ci się zrealizować?
To może dziwne ale nie pamiętam o czym marzyłam w dzieciństwie .
3. Który zakątek Polski najbardziej lubisz?
Największym sentymentem darzę Sopot i okolice czyli Trójmiasto.
4. Coś słodkiego czy konkretne danie?
Konkretne danie a na deser coś słodkiego .
5. Samotny cichy wieczór, czy pełen hałasu ze znajomymi?
Cichy wieczór , niekoniecznie samotnie.
6. Jest deszczowy zimny weekend : jak go spędzasz?
Większość czasu bawię się z synkiem , a kiedy śpi , czytam .
7. Odpoczynek w ruchu , w domu na kanapie?
Ciągle jestem w ruchu , więc jak już odpoczynek to raczej relaks.
8. Miasto czy wieś?
Miasto
9. Co byś robiła gdyby nie było . . . internetu?
Czytałabym więcej . Ale nie umiałabym tego wszystkiego , co teraz robię , bo nauczyłam się tego przez internet. I nie poznałabym tych wszystkich fajnych blogerek.
10. Książkę lepiej kupić czy wypożyczyć?
Kupić.
11. Lepiej mieć , czy lepiej być ( i używać życia ) ?
Lepiej być i trochę mieć.


Ufff . . . przeszłam przez te wszystkie pytania . Dużo ich było , ale dałam radę.
A teraz moje nominacje :
         1.  www.pracowniafantazji.blogspot.com 
         2. www.terenias.blogspot.com
         3. www.przezkrotkachwile.blogspot.com  
         4. www.szycieani.blogspot.com
         5. www.bublownia.blogspot.com
         6. www.zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com
         7. www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com
         8. www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com
         9.www.klimatyagatty.blogspot.com
       10.www.boginieprzymaszynie.blogspot.com
       11. www.kwiatkosia.blogspot.com 
     
no i pytania do Was :
1 . Bloga założyłaś ponieważ . . .
2 . Jakiej nowej techniki chcesz się nauczyć ?
3 . Ulubiona książka ?
4 . Co poprawia Ci humor ?
5 . Gdzie chciałabyś spędzić wakacje ?
6 . Bez jakiego kosmetyku nie wyjdziesz z domu ?
7 . W jakim najpiękniejszym według Ciebie miejscu byłaś ?
8 . Ulubione kwiaty ?
9 . Jakiego typu filmów nie lubisz ?
10 . Co najdziwniejszego nosisz w torebce ?
11 . Czy często podglądasz inne blogi ?


Dziewczyny to naprawdę koniec tego długiego posta . Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia i mam nadzieję , że osoby , których blogi wyróżniłam , chętnie pobawią się z nami dalej.  
Pozdrawiam bardzo ciepło.
Julcia i Mój Słodziak


 
              
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi. Ja chętnie wybrałabym się do Trójmiasta o Santorini już nie mówiąc ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn ma podobną czapę :) Dzięki za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuję bardzo za wyróżnienie i tobie gratuluje ... pozwolę sobie tutaj odpowiedziec na twoje pytania
    1 . Bloga założyłaś ponieważ . . . chciałam miec miejsce gdzie mogę sie podzielić swojimi myslami pokazac co tworze
    2 . Jakiej nowej techniki chcesz się nauczyć ? ach szydełko tylko muszę znalesć czas
    3 . Ulubiona książka ? wszelkie ksiązki mercedes lackey
    4 . Co poprawia Ci humor ? mąz i córy biegnące z uśmiechem na ustach
    5 . Gdzie chciałabyś spędzić wakacje ? nad morzem naszym polskim
    6 . Bez jakiego kosmetyku nie wyjdziesz z domu ? tusz do rzęs bez niego to nawet z psiakiem na spacer nei pójde
    7 . W jakim najpiękniejszym według Ciebie miejscu byłaś ? moja sesja zdjeciowa mały wodospad w uhercach
    8 . Ulubione kwiaty ? słoneczniki
    9 . Jakiego typu filmów nie lubisz ? fantastyczne, komiedie, dramaty i romantyczne
    10 . Co najdziwniejszego nosisz w torebce ? kiedyś maz mi wsadził do torebki igłe taką szpitalna i ketonal w płynie zalecenie od pani doktór ze w razie czego powinnam mu w tyłek wbic hihi i tak nosze i nosze ze sobą
    11 . Czy często podglądasz inne blogi ? jak tylko nzjaduję na to czas choć nie zawsze mam czas skomentowac

    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie , jestem mile zaskoczona :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie! Ale fajnie :)) Odpowiedziami podzielimy się na blogu :)) Pozdrawiamy! P&M

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za wyróżnienie. To bardzo miłe :) Postaram się niedługo pojawić na Bublowni i odpowiedzieć na Twoje pytania. Pozdrawiam/ Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne misiaki z kolejnego posta :)
    dziękuję za wyróżnienie...jak tylko dłuższą chwilę wygospodaruję postaram się odpowiedziec na pytania :)
    pozdrawiam ciepło :)
    małego przystojniaka masz :)
    pa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Julciu !!! Bardzo dziękuję za wyróżnienie, na pytania odpowiem, ale wiesz, że nie "podam" dalej. Mam nadzieję, że Ci nie będzie przykro ...
    Ściskam mocno !!!
    Ps. Przepraszam, że ostatnio nie komentuję, ale jakoś nie ogarniam już niczego.

    OdpowiedzUsuń