piątek, 7 czerwca 2013

Szafka na klucze

Witajcie
Dzisiaj szafeczka na klucze , którą właśnie skończyłam.
Od dawna miałam ochotę na taką , ale ostatnio okazało się , że jest bardzo potrzebna w naszym domu.
Wyobraźcie sobie , że Kacperek uwielbia bawić się kluczami, które gdzieś leżą w przedpokoju.
Ciągle je gdzieś wynosi i ciągle ich szukamy . Często znajdujemy w pudełku z zabawkami.
 Dlatego  szafeczka była niezbędna i już wisi w przedpokoju. A w niej wszystkie klucze na swoich miejscach.









 Jak Wam się podoba?

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i witam nowych obserwatorów.
Pozdrawiam gorąco
Julcia 


10 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba :) super serwetka/papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba.
      Motyw na szafce to serwetka.

      Usuń
  2. prześlicznie Ci wyszła szafeczka :)
    super motyw!! :)
    można zapytac, gdzie nabyłaś papier/serwetkę??
    takie szkraby jak nasze są mistrzami w chowaniu NASZYCH potrzebnych rzeczy w niespodziewanych miejscach ;)
    moja Zosia ostatnio pościągała z półki CZYSTE ściereczki i obrusiki i poszła do łazienki i wszystkie włożyła do pralki ;)
    co prawda TAM ich miejsce, ale wtedy gdy są BRUDNE...mały pomocnik mi rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Serwetkę kupiłam u nas w mieście w sklepie z decoupagiem. Ale już ich nie ma.
      Niestety.
      No tak mamy takich pomocników,dzięki którym jest więcej pracy,ha ha.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. szafeczka rewelacyjna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, nie mogę się napatrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio myślałam własnie o takiej szafeczcena klucze do naszego nowego domu. Twoje jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero dotarłam by zobaczyć jak wykorzystałaś ten sam motyw co ja.
    Fajnie wyszła Twoja szafeczka.
    To właśnie jest mega, że każdy inaczej.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń