poniedziałek, 12 maja 2014

Kto wygrał sówkę ?

Witajcie
Pewnie ciekawi jesteście wyników naszej zabawy , a ja się spóźniam .
 Przepraszam , ale złożyło się wiele spraw naraz.
 Dzisiaj chociaż już późno chcę poinformować Was , kto wygrał sówkę .
  Dziękuję wszystkim za udział w candy , dziękuję za poznanie nowych osób i nowych blogów .
Mam nadzieję, że będziecie zaglądać do mnie częściej , mimo zakończenia zabawy.

A teraz losowanie . . .




Sówka pojedzie do . . .





. . . Romy Świerczek , której serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na maila .


A to jeszcze Kacperek , który 8 maja skończył 2 lata .
Był tort , dmuchanie świeczki , prezenty  i dużoooo radości .



Pozdrawiamy Julcia i Kacperek

8 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczuyni, tort śłodki :D a Kacperek uroczy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyni i składamy najserdeczniejsze życzenia synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje a tort wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary :) Torcik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni i sto lat dla Kacperka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jestem w szoku pierwszy raz coś wygrałam:) Dziekuje bardzo tylko nie mogę znaleść nigdzie maila na który mam napisać wiadomość w sprawie kontaktu więc podaje mojego misiekboss89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej. Kacperkowi życzę wszystkiego najlepszego :* Zapraszam do mnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Dziękuję za zabawę i życzę wszystkiego najlepszego Kacperkowi :*

    OdpowiedzUsuń