piątek, 22 listopada 2013

Wyniki candy

Witajcie kochani !
Wiem , że niecierpliwie czekacie na wyniki . . .
Na początek dziękuję za udział w zabawie , dziękuję za poznanie tylu nowych blogów , tylu osób .
Dziękuję , że wiele z Was dołączyło do obserwatorów bloga . Mam nadzieję , że po zakończeniu candy
zostaniecie dłużej i będziecie mnie odwiedzać .

A teraz najważniejsze . . .losowanie . . .

Udział wzięło 65 osób . 





Maszyna losująca w postaci Kacperka . . .









 


 Małe rączki wylosowały . . .   

                                                     Lexie s Art

Gratuluję serdecznie i proszę o kontakt na maila .
Wszystkich pozostałych pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za zabawę . 
Julcia 






20 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda, że to nie ja! Ale gratuluję! Zaglądać będę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni :)
    dzięki za zabawę...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ludzie! Ale mam farta :-) Tak nieziemsko podobają mi się takie anioły, ale ja jestem kompletnie nieszyciowa! Dziękuję wspaniałej Maszynie Losującej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dziękuje za miłą zabawe

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i ja również dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Lexie, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka słodka maszyna losująca :D I ja gratuluje oraz dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zabawę i gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Cóż, w lotka tez nie mam szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Cóż, w lotka tez nie mam szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje !!!

    Dziekuje za zabawe, dzieki ktorej poznalam tego wspanialego bloga i codowne aniloki. Mam nadzieje ze kiedys zafunduje sobie taka anielice, sympatyczne jest i to BARDZO !
    Pozdrawiam-Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Jaka słodka maszyna losująca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i dziękuje za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń