czwartek, 21 marca 2013

Candy

Witajcie moje kochane blogowiczki!
Jak się okazuje , systematyczne pisanie bloga jest bardzo trudne. Wymaga dużo pracy a przede wszystkim czasu. Myślałam, że mając małe dziecko w domu, znajdę czas na moje pasje, tworzenie i prowadzenie bloga. O, ja naiwna! Kiedy mały śpi , jest tyle innych obowiązków, a czasem zmęczenie jest tak duże, że prace twórcze schodzą na dalszy plan.
Jak znajdę chwilę, czytam Wasze blogi i podziwiam co pięknego stworzyły Wasze ręce.
Koniec usprawiedliwiania się.
 Czy wiecie, że rok temu napisałam pierwszego posta? Zauważyłam, że to już tradycja w blogowym świecie, że organizuje się rocznicowe candy. Uważam , że to bardzo fajna zabawa i dzięki niej można poznać dużo nowych osób. Więc też chcę dla Was zorganizować candy.

 
Do wygrania czajniczek na herbatę , bransoletka dekupażowa i kilka serwetek.
Zapisy trwają do 08.05. bo są to urodziny mojego synka, a losowanie odbędzie się 09.05.

Zasady jak zawsze proste:
-zostaw komentarz z chęcią udziału pod tym postem
-zamieść banerek z linkiem do tego posta u siebie na blogu
-osoby bez bloga też mogą brać  udział(zostawcie adres mailowy)
-dołącz do obserwatorów mojego bloga(będzie mi miło)-warunek niekonieczny

No to powodzenia!
Udanej zabawy życzę! I pięknej wiosny, bo dzisiaj brr...
Julcia

64 komentarze:

  1. gratuluję roczku...hihi naiwne my, naiwne ;p ale niekiedy się udaje!!
    imbryczek cudny...chętnie "otworzę" kolejkę po Twoje cuda! :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się zapisuję. Imbryczek cudny. Z chęcią go przygarnę, branzoletka folkowa też jest piękna. Takiego Candy nie odpuszczę.
    T.
    p.s.Dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny czajniczek a z bransoletą dumnie paradowałabym pod włoskim słonce:)
    Chętnie się zapisuję i zaproaszam na moją rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za zaproszenie .... oczywiście staje w kolejce po cudeńka ... czajniczek uroczy chciałoby sie go mieć :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne niespodzianki. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce kwiat79@vp.pl. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ oczywiście zapisuję się na takie piękne candy. Gratuluje udanego roczku blogowania i następnych,a z czasem to się nie martw, ja n ie mam małych dzieci a też go nie mam, albo go bardzo brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie wiem jak to jest przy małym synku :-) Też plany tworzenia mam ogromne, a wybór między tworzeniem, sprzątanie, gotowaniem jest trudny, jeśli ma się na to chwilę snu dziecka ;-) Ale przyznam, że to Synuś dostarcza mi inspiracji :-)
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. och i ja sie zapisuje za taki czajniczek dała bym się pocwiartkowac isten cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. alw cudeńka dajesz chetnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten czajniczek jest emaliowany czy ceramiczny? Z resztą nieważne, zapisuję się, bo jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. majowe chłopaki to najfajniejsze chłopaki :) mam takiego w domu :)) dlatego tez z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :) i od razu zapraszam pod koniec tygodnia na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzbaneczek niezwykle urodziwy jak i reszta cukierasów,...no i jak tu nie stanąć do zabawy??? Zgłaszam się i ja z wielką ochotą.Gratuluję rocznicy, fajny inspirujący blog,miło siępo nim "przechadzać" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się też i zapraszam na moje pierwsze Candy do mnie: http://juzzakilkadni.blogspot.com/2013/04/rozdaje.html
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zapisuję. Urzekł mnie ten czajniczek. A i bransoletka piękna. Gratuluję udanego roku w blogowaniu i życzę dużo czasu i zdrówka dla maluszka. No, i pozostałej rodzinki, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny czajniczek, też chętnie staje w kolejkę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy! Bardzo miłe prezenty, staję w kolejce po cudeńka.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i zapisuję się!
    Pozdrawiam!
    ahia.mich@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak candy, to ja zawsze chętnie się zapiszę :)
    pozdrawiam ciepło- Magda (maggeb94@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletka cudna, imbryczek urzekający! Staję grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja sie zglaszam z mila chęcią. obserwuj jako MammaMai

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :) dołączyłam do obserwatorów
    banerek u mnie anaa-anaa-86.blogspot.com -jak chcesz też możesz dołączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super cukieraski :) Staję w kolejeczce i mam nadzieje że uda mi się wygrać ten czajniczek od dawna o taim marzyłam :)

    banerek podlinkowany o tu : http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam swój udział:)
    bernadeta bomba-obserwuję
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    obserwuję: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie mogę polecić Twojego bloga, gdyż nie posiadam bloga :( Będę go jednak obserwować jako Aikee.
    nino.arleta@gmail.com

    Wytrwałości w kolejnym roku blogowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznego blogowania, życzę dalszych sukcesów i tego by blog był inspiracją do życia w realu! pozdrawiam i chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie dołączę do Candy :)
    Wszystkie warunki spełnione :)
    I powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też chętnie wezmę udział. Prowadzisz bardzo miłego bloga :) Zapraszam tez do mnie, gdzie umieściłam banerek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam do Ciebie dzięki banerkowi,ale zostanę na dłużej :)
    Z przyjemnością staję w kolejce po te cukierasy.
    Bloga nie posiadam,ale Twojego obserwuję:)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj. Trafiłam do Ciebie z bloga Wioletkowy Skrawek Nieba :) Jeśli pozwolisz dodam cię do mojej listy blogów i zapisze się na te śliczne candy. Czajniczek przydałby mi się do kuchni w domu który powoli kończymy budować,a bransoletka Folk do mojej folkowej spódnicy ;) Serwetki zapewne wykorzystałabym do decoupage. Zapraszam na candy do mnie. Obserwuje jako aniachrz Pozdrawiam
    aniachrz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Maj to także miesiąc moich urodzin. Ten czajniczek byłby cudownym prezentem, więc staję w kolejce:)
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki piękny ten czajniczek:)) Dopisuję się oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie zaopiekuję się takimi cukierasami! Pozdrawiam i gratuluję rocznicy. Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. Banner już u mnie: http://martowerekoczyny.blogspot.com/
    Proszę o dopisanie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja również się zgłaszam ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jak najbardziej się zgłaszam :) zawsze chciałam taki czajniczek.
    Obserwuję jako Ewelina Wróbel
    meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam do Ciebie dziś i zostaje na dłużej, bo tworzysz wspaniałości !!!!!! gratuluję :)

    Oj tak dzieci pochłaniaja nas czas maksymalnie, a gdy spia pochłaniają go obowiązki domowe, ale pozostają czasami wieczory ...

    chetnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję roczku :) i życzę kolejnych ....

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :)
    Piszę się na to..
    http://eldanii-temidiar.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za zaproszenie :) Z chęcią wezmę udział w losowaniu :) Śliczny czajniczek.

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję w kolejce! Bannerek zamieściłam i zostałam podglądaczem:)
    Jestem fanką herbatki, a ten dzbanuszek jest super i bransoletka śliczna, a więc trzymam kciuku za siebie. Kto wie, może mi się poszczęści?:))

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział :)
    podlinkowany baner leci na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Życzę 100 lat udanego blogowania :]

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja :) za ten czajniczek mogłabym oddać wszystkie pochowane po mieszkaniu słodycze! Zakochałam się w nim i już.
    Pozdrawiam,
    m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. witaj,
    chetnie stane w kolejce po czajniczek, wszystkiego dobrego,
    moj adres
    anna.staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. moj adres mailowy
    anna.staszalek@wp.pl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. Radości dalszego blogowania Ci życzę i sto lat dla synka. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście staję w kolejce po wspaniałości :)

    Banerek u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    I zostaję na dłużej.

    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne nagrody :) chętnie spróbujemy szczęścia! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje rocznicowe, a dla Synka moc życzeń samospełniających się marzeń ;) Pozdrowionka z rozpogadzającego się Krakowa ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne nagrody:) wszystkiego dobrego z okazji rocznicy oraz samych radości, spełnienia marzeń i nieustającego uśmiechu na buzi w ramach życzeń dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Życzę wielu kolejnych rocznic w blogosferze.
    Przygotowałaś wspaniałe upominki - z przyjemnością sobie o nich pomarzę.
    Obserwuję - Terenia
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Ja też mam w maju urodziny więc może dostanę w tym roku dodatkowy prezent jeśli poszczęści mi się w Twoim losowaniu :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się ;D
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Obserwuje jako- Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  55. no wiec
    komentarz zostawiam :)
    obserwatorem jestem jako Moniki Rekodziela
    banerek zamiescilam u siebie http://monikirekodziela.blogspot.de/
    maila podam tak na wszelki :) monika18tczew@interia.pl
    i zostawie chec wygrnia hehe- moze w koncu sie mi poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  56. alicjamol@hotmail.com :) zgłaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też ustawiam się w kolejce:)
    Banerek na moim drugim blogu http://wzaciszudomowym.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Ahh zgłaszam się! Chociaż pewnie nie mam szans! Bo tyle chętnych.. :) Banerek na moim blogu - http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ Pozdrawiam i kolejnego roku !:D

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Z okazji blogowego roczku życzę Ci wytrwałości w realizacji swoich blogowych założeń, a dla synka spełnienia marzeń:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. O jak fajnie że tu trafiłam. W kolejeczce staję :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznego masz blogaska! To prawda , że zajmuje troszkę czasu pisanie i jego prowadzenie! Ustawiam się w kolejce! Życzę kolejnego udanego, obfitego w nowe wpisy bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń